ОПЛАТА ТОВАРУ
1) Для стандартної доставки у зручне відділення Нової Пошти – ми не вимагаємо передоплати*: покупець може оплатити покупку в момент отримання замовлення у відділенні Нової пошти тими способами, які пропонує перевізник (готівкою або карткою).
Також можете сплатити за свою покупку банківською карткою – посилання на сторінку оплати буде надіслано Вам менеджером після підтвердження Вашого замовлення.
Або ж Ви можете оплатити покупку банківським переказом – якщо Ви хочете оплатити покупку через свій Інтернет банк, повідомте нам про це і ми надішлемо Вам рахунок із всіма необхідними реквізитами.
Зручним способом оплати є також використання сервісу он-лайн платежів LiqPay
2) У випадку адресної доставки та доставки у поштомати – така доставка здійснюється на умовах передоплати. В такому випадку, після підтвердження замовлення ми надішлемо Покупцю посилання на сторінку оплати банківською карткою.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ви маєте право на повернення товару, який не використовувася, протягом 14 днів з моменту його доставки. Якщо Ви не повернули товар протягом цього терміну, а також, якщо товар був у використанні – повернення не зможе бути оформленим. Товар повинен повертатись разом із своєю оригінальною упаковкою. Якщо товар, який Ви хочете повернути продавався як набір / комплект із декількох товарів, повернення буде оформлене лише в випадку повернення всього комплекту / набору. Перелік товарів, які не підлягають поверненню визначено Законом “Про захист прав споживачів”.
Якщо товар, що підлягає поверненню, Вам не підійшов, зателефонуйте Вам і ми оформимо повернення.
Після оформлення, товар, що не підійшов, потрібно надіслати нам – ми надамо дані (№ відділення Нової пошти) для доставки.
Відправлення товару, що не підійшов, відбувається за рахунок Покупця. Для оформлення повернення коштів за товар, що не підійшов, Ви повинні докласти у посилку товарний чек. Повернення коштів за товар, що не підійшов, відбуватиметься безготівково. Оплата комісії за переказ повернення – за Ваш кошт.
Будь-які зміни до умов та правил доставки, оплати та повернення товару можуть бути змінені та набувають чинності в момент їх публікації на цьому веб-сайті. Переглядайте цей розділ час від часу.
* Для покупців у яких загальна сума покупок в їх обліковому записі на сайті перевищує 10 000 грн., за умови самостійного оформлення замовлення на сайті автоматично застосовується знижка 10%. У випадку оформлення замовлення в інший спосіб (“в один клік”, телефоном, ел. поштою, за допомогою месенджерів, у приватних повідомленнях нашим сторінкам в соц. мережах і т.ін.) застосовується знижка 5%.
** Якщо Покупець хоче відкладену доставку – товар може бути відкладеним не більш, ніж на один робочий день. На довший термін відкладення відправлення можливе за умови повної оплати замовлення. Якщо ж Покупець хоче отримати свою неоплачену покупку через більший проміжок часу (наприклад, через тиждень, місяць, в наступному році) – товар буде повернутий у продаж, замовлення буде переведене у статус скасованого – його поновлення в потрібну дату відбудеться за повідомленням / дзвінком від Покупця лише за умови наявності обраного товару.
*** Якщо Покупець в попередніх замовленнях не з’являвся у відділення Нової Пошти для перегляду / отримання замовлення, наступні покупки відправлятимуться лише на умові передоплати (оплати замовлення банківською карткою або банківським переказом ДО передачі на доставку). Доставка у поштомати Нової Пошти відбувається на умові передоплати (оплати замовлення банківською карткою або банківським переказом ДО передачі на доставку).
Всі авторські права на товари, послуги, матеріали, представлені на цьому сайті, захищені Торговою маркою «Steepen»
Всі авторські права на товари, послуги, матеріали, представлені на цьому сайті, захищені Торговою маркою «Steepen»